INTERIEUR: Rietveld Licht


Zoals sommige van jullie weten ben ik naast mode ook erg geïnteresseerd op alles op het gebied van interieur. Al jaren vind ik het heerlijk om in grote woonwinkels rond te dwalen en ideeën op te doen en tevens is het doorlezen van woonmagazines echt een favoriete luie/regenachtige middag besteding voor mij. En zo heb ik al tijden een trend op het oog die echt in mijn plaatje past: prachtige industriële lampen! En ik heb een uitstekende website gevonden die goedkoop is en daarnaast een ruime keuze heeft in lampen: Rietveld Licht! Rietveld Licht biedt 2 jaar garantie op de lampen, je mag binnen 14 dagen een lamp retour sturen en daarnaast betaal je geen verzendkosten als je je lamp in de webwinkel koopt! En mocht je haast hebben, dan is Rietveld Licht ook zeker aan te raden: op een werkdag voor 15.00 uur besteld, volgende dag in huis! Prachtige industriële hanglamp voor slechts € 99,90

Zo'n prachtige industriële hanglamp zou ik geweldig vinden boven mijn eettafel. Als je andere hanglampen wilt zien, ideeën wilt opdoen of direct een wilt bestellen, kijk dan eens op de hanglampen pagina van Rietveld Licht. In de woonmagazines zie ik deze industriële lampen vaan gecombineerd met een prachtige teak eettafel. Zie je jezelf al zitten, met een goede kop groene thee, woonmagazines doorbladeren aan je prachtige tafel met daarboven een stoere lamp? Prachtige plafond lamp voor slechts € 129,00

Of je nou op zoek bent naar plafond lampen, hanglampen, buitenlampen, bureaulampen of wat voor soort lampen dan ook: alles vind je bij Rietveld Licht! Ze bieden de nieuwste trends tegen de laagste prijzen aan, en daarom is deze website ook zo geschikt voor mensen met een budget, zoals ik! Daarnaast hebben ze een hele goede actie: laagste prijsgarantie zonder voorwaarden! Als je daarbij meetelt dat je lamp ook nog eens gratis bezorgt wordt, is je voordeel nog groter! Ik zou zeggen: neem eens een kijkje en laat je betoveren door al die prachtige lampen!

KatXoXo said...

I just love the color of your shirt!! I agree you do not have to have a lot to look great!! I love to splurge on expensive handbags but my budget does not let me splurge on every item in my closet!!
❤❤

Petite and Hungry said...

you look great!

www.petiteandhungry.blogspot.com

Wendy said...

Hoi Shalane,

Wat een leuke blog heb je. Ziet er echt super mooi uit!!!

Thanks voor je leuke bericht op mij blog ;-). Volg je nu ook!

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com/2012/04/giveaway-aztec-skirt.html

Led verlichting said...

Mooie industriële lampen!

.