Zondag 26 januari Ijhallen Amsterdam

Hi everyone,

This post is going to be for the Dutch readers only, sorry!

Lieve meiden, morgen (zondag 26 januari) sta ik met HEEL veel kleding op de ijhallen in Amsterdam Noord (NDSM werf). Het is de grootste vlooienmarkt van Nederland en ik koop er zelf ook heel vaak kleding.

Ik heb mijn kledingkast onwijs opgeruimd en neem HEEL veel mee. Schoenen, tassen, kettingen maar vooral veel kleding in de maten XS/34 S/36 en schoenen maat 39/40. Veel vintage maar ook primark, h&m, topshop, asos, monki, vero moda, zara, mango, levi's en nog heel veel meer mooie dingen die je ook op mijn blog voorbij hebt zien komen!

En het mooie is, mijn duurste item zal slechts 10 euro kosten, de rest zal allemaal rond de 3 tot 5 euro zijn! :)

Ik sta in HAL 1 rechts achterin! Zie je daar?

Jouvence said...

superleuk.! misschien ga ik wel even kijken xx

Josianne said...

Helaas, ik sta vandaag op de Modefabriek. Ook heel erg leuk! Jij veel succes :)

.