Pure dead sea minerals


I'm sorry but this is for my Dutch readers only, since this great webshop is only shipping to the NL!

Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in natuurlijke gezichts producten en dan met name producten uit de dode zee. Mijn huid reageert snel heftig op nieuwe cremes of gels en daarom pas ik altijd extra goed op wanneer ik iets koop.

Mijn collega heeft haar eigen webshop in producten uit de dode zee. Haar webshop heet Pure Dead Sea Minerals en zij is op dit moment de enige distributeur in Nederland van het merk 'Guy De On'.

Het mooie aan de producten van Guy De On is dat het parabenen en formaldehyde vrij is. Daarnaast is het ook proefdier vrij en vrij van SLS. Wat wil een groen meisje nog meer?! Pure Dead Sea Minerals verkoopt producten voor het hele lijf, dus ook voor je haar! Dode zee mineralen hebben een helende en genezende kracht en zijn ook geschikt voor mensen met een gevoelige huid, zoals ik heb.

"De mineralen van de Dode Zee voeden en herstellen de huid, de geest en de gezondheid. Ze ontsmetten, genezen en verzorgen de huid, stimuleren de bloedsomloop en de toegevoegde oliën zorgen voor een ontspanning voor de geest."


Neem snel een kijkje in de mooie webshop van mijn collega! Klik hier!



Follow The Fashion Moodboard
Accrochable said...

Dit klinkt heel fijn! Ik ga zeker even een kijkje nemen :-)

xo The Daily Fashion Drug

100%hallal said...

Link werkt niet bij mij!

Fashiable | Nanne said...

Klinkt super fijn, ik heb namelijk ook een gevoelige huid! Maar de link doet het inderdaad niet!

The Fashion Moodboard said...

Aaaai wat stom van me, ben vergeten http:// in de link te vermelden waardoor hij hem niet wilt doorverwijzen :(

Het probleem is inmiddels opgelost! Dank voor jullie reacties :)

Liefs

.