Vintage shopping


Photobucket
Photobucket
Photobucket
As I mentioned a couple of days ago, I bought two very bright blazers! Found them last week in a thriftstore nearby and fell in love immediately. They were 5 euros each and eventhough there are a little bit too big, I bought them. Don't you love them? They're both in really good condition and I hope to show you some outfitpictures soon! But first I'm off to bed. I've had a week with only early shifts en woke up every morning at 4 AM. Which is way too early if you ask me. But that's part of my job as well :)
xoxo

VERTALING
Zoals ik een paar dagen geleden al had gezegd heb ik twee hele mooie blazers gekocht. Ik heb ze gevonden in de kringloop hier in de buurt en was direct verliefd. Ze waren slechts 5 euro per stuk en ondanks dat ze een klein beetje te groot zijn heb ik ze direct gekocht. Vinden jullie ze niet mooi? Ze zijn allebei nog in supergoede condidie en ik hoop dat ik jullie snel wat outfitfoto's kan laten zien. Maar allereerst ga ik zo naar bed. Ik heb een week gehad met alleen maar vroege diensten en stond iedere dag om 4 uur naast mijn bed. Wat veel te vroeg is als je het mij vraagt, maar het is part of the job ;)
xoxo
Aniek said...

aaah wat een leuke blazers! Ik wou dat wij een leuke kringloop hadden ):

Closet Fashionista said...

Ooh wow I love them both! Such great colors! :D
http://www.closet-fashionista.com

Sara said...

very trendy and cute!

http://sarassweetstyle.blogspot.com/

SophieSweetVintage said...

Iedere dag om 4 uur op? Oei, dat lijkt me vermoeiend! De blazers zijn superleuk!

Hanna said...

die blazers zijn echt zoo gaaf! ik ga ook binnekort even langs de kringloop bij mij in de buurt, hoop dat ik ook zo iets moois kan scoren!

Yajaira said...

nice
am looking for a blazer that fits me right everyone!
still don't find one that fits my body right

The fashion building / DIY said...

Wauw, beide super mooi!

.