OUTFIT: Playsuit Zara

fashionmoodboard playsuit zara
Eigenlijk kan ik mijn stijl nooit zo goed beschrijven. De ene keer is het chique, de andere keer tomboy en dan weer bohemian. Vooral naar dat laaste neig ik de laatste tijd veel. Een beetje boho doet iedereen goed en dus besloot ik deze super schattige playsuit van Zara te combineren met mijn lange wollige vest van Vila. Heerlijke combi met dit in-between weer. Zo'n playsuit draagt ook altijd heerlijk en is perfect voor dit jaargetijde. Hebben jullie veel playsuits in de kast hangen?

Outfit
Playsuit - Zara
Vest - Vila
Gympjes - Primark

fashionmoodboard playsuit zarafashionmoodboard playsuit zara fashionmoodboard playsuit zara fashionmoodboard playsuit zara fashionmoodboard playsuit zara fashionmoodboard playsuit zara fashionmoodboard playsuit zara
Unknown said...

Wat een super leuke outfit en ja ik heb er ook al een aantal in de kast hangen, ik ben echt gek op jumpsuits!

Beauty Follower said...

Nice maxi cardigan!

http://beautyfollower.blogspot.gr

Anonymous said...

so lovely..... as lovely as your smile....
I love playsuits....I'm a guy dance major and I have and wear 5 different playsuits...... usually with tights, but lately I've moved toward sheer tights (pantyhose).......

Your look definitely inspires me.

Jayme

.