INTERIEUR: Shoplog


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
One of my other passions is home decoration and interior. Since I still live at home I can't express myself that much. But there are serious plans when it comes to living on my own. I'm already looking around for furniture, but for now I can only buy the decoration. And when it comes to decoration, my favorite place is Loods 5. For the dutchies amoung us: you really should go to loods 5 one day! It's such a fantastic shop! Everything you see above (decoration) is from loods 5.

Een van mijn passies is interieur en decoratie. Aangezien ik nog steeds thuis woon kan ik mijzelf daar nog niet heel erg in uitleven. Maar er zijn dus serieuze plannen om op mezelf te gaan wonen en daarom ben ik al aan het rondkijken naar meubelen. Voor nu houd ik het alleen bij decoratie. Alles wat je hierboven ziet aan decoratie is van loods 5. Ik zou jullie zeker aanraden om eens een bezoekje te brengen aan loods 5, het is echt een geweldige winkel!

xoxo
Follow The fashion moodboard

SophieSweetVintage said...

Ik ben ook helemaal fan van Loods 5! Een superwinkel :D

Jennifer said...

Wauw super mooi! Ik hoor best veel over loods 5, jammer dat het te ver weg is voor me.

Yajaira said...

love candles

.