INTERIEUR: Mijn slaapkamer

fashionmoodboard slaapkamer budget kringloop
Hoewel ik inmiddels alweer een tijd samenwoon met mijn vriend in Utrecht, slaap ik nog steeds ook bij mijn moeder en heb ik daar mijn oude kamer ook nog steeds. Mijn vriend vliegt ook en is daarom vaak weg. Op de dagen dat hij vliegt en ik thuis ben, ga ik vaak naar mijn moeder; gezellig en leuk! In het verleden heb ik mijn kamer al wel vaker laten zien, je kan hem onder andere hier, hier en hier zien. Ik zal binnenkort eens wat foto's van ons huisje in Utrecht laten zien. Maar voor nu; mijn kamer bij mijn moeder!

fashionmoodboard slaapkamer budget kringloop fashionmoodboard slaapkamer budget kringloop

Mijn kamer is behoorlijk budget ingericht; mijn bed frame kocht ik op marktplaats voor ongeveer 75 euro, dit was inclusief lattenbodem en matras. Mijn nachtkastjes zijn van de action en waren -gokje- zo'n 17,50 per stuk. Mijn bureaustoel vond ik bij de kringloop voor 5 euro en ik heb nog een klein kastje gekregen van mijn buurvrouw. Accessoires komen voornamelijk van de action, xenos en de kringloop. Daarnaast ben ik superblij met mijn dekbed overtrek set van ikea, met allemaal ananasjes! How cute? Wat vinden jullie van mijn kamer?

fashionmoodboard slaapkamer budget kringloop fashionmoodboard slaapkamer budget kringloop

Primark dekbedovertrek / Bed via marktplaats / Ikea bureau / Kringloop bureaustoel / Action nachtkastjes / Ikea ladenkast

Tineke said...

Wauw, prachtig! IK hou ook heel erg van deze stijl, heel erg mooi ingericht!
Liefs

Tea said...

Je bed is echt super leuk met dat hartje erin! Hele leuke stijl van je kamer, het heeft echt iets schattigs en romantisch tegelijk.

Unknown said...

Je kamer ziet er te leuk uit!

Unknown said...

Je kamer ziet er te leuk uit!

Unknown said...

Je kamer ziet er te leuk uit!

Beauty Follower said...

Wonderful decor details, love the colours, so girly!

http://beautyfollower.blogspot.gr

lnthw said...

Oh liefde, vooral die kussens zo mooi op je bed! <3

Jolien said...

Oh leuke kamer heb je!

.