Outfit: Lief Festival


Hoewel ik niet heel vaak meer het nachtleven in duik ben ik altijd wel voor een leuk festival te porren. Want; overdag is gewoon fijn en mooie muziekjes en biertjes bij daglicht is eigenlijk nog beter. Daarnaast ben ik niet vies van een klein verkleedpartijtje en kon ik ein-de-lijk mijn favoriete flowercrown op.

Gelukkig was Lief Festival, gevestigd op het strijkviertel in Utrecht niet heel ver fietsen van ons huis. Het weer was in de ochtend dramatisch, maar in de loop van de dag lekker droog en meer dan prima. Het leuke aan lief festival is het feit dat ze verschillende podia hebben en daarnaast ook een hoop andere leuke activiteiten. Zo kreeg ik mooie bloemetjes naast mijn oog geschminkt (lekker boho inspired), knutselde ik zelf een hoofdtooi en maakte mijn vriend nog een leuk armbandje. Daarnaast was er ook een leuke hippie markt. Het eten was voor festival begrippen ook meer dan prima. Al met al echt een superleuke dag, een van de leukste festivals waar ik ben geweest :)

English translation
While I'm not that much into the nightlifescene I do love a good festival. Because I prefer my parties to be during the daytime and drinking beers and enjoying good music with the sun on your face is like the best feeling in the world. Besides that I really like to wear something completely fun which I can't wear during a normal day out. So I could finally wear this beautiful flower crown!

Lief festival, (sweet festival) is located at the strijkviertel in Utrecht, close to our home, so we could take our bikes. While the weather was pretty aweful during the morning (raining cats and dogs) it turned out to be pretty good in the afternoon. The great thing about Lief Festival is the fact that they have several stages and besides that alot of other fun activities. They painted some pretty boho inspired flowers next to my eye and I made a nice hairband with some feathers. My boyfriend made his own bracelet and there was even a little hippie market. The food was delicious and more than fine. It really was a great day out, definitely worth the money and better than most of the festivals I've been to.


I'm wearing
Dress - Primark € 12,-
Boots - Primark € 10,- (sale)
Jacket - Primark € 15,-
Wayuu mochila bag - My Isabelli € 0,- (gift)
Flower crown - Claires € 12,-
Total price: € 49,-


PRIMARK STRIPED DRESS / PRIMARK ARMY GREEN JACKET / WAYUU MOCHILA BAG / PRIMARK BOOTS / CLAIRES FLOWERCROWN
.