Outfit: Trendy on a budget


Allereerst: Vrolijke tweede kerstdag! Zoals jullie wel weten is eigenlijk alles wat ik draag geschikt voor een klein budget. Ik heb het zelf niet super breed hoewel ik een mooie baan heb. Daarnaast moet ik toegeven dat het eigenlijk een soort van hobby/sport is geworden om hele leuke en mooie dingen voor nog betere prijzen te vinden. Ik ben dan ook vaste klant bij de kringloop winkel en heb er al veel mooie items (zelfs designer!) vandaan mogen halen. Daarnaast is de sale ook mijn ultieme favoriet. Deze hele outfit is eigenlijk behoorlijk goedkoop. Dragen jullie veel budget items?

English translation
First of all: Merry boxingday! As you probably all know everything I wear is also wearable for people on a small budget. While I don't have a lot of money to spend (eventhough I have a good job), thrifting is also kind of a hobby/sport to me. I think it's super fun to find the most beautiful items for amazing prices. I have found so many amazing items (even designer pieces!) in the thriftstore for like nothing. Besides that I also LOVE sale! This whole outfit is again on a budget. Do you wear a lot of cheap items yourselves?

I'm wearing
Leather pants - h&m
Burgundy tshirt - forever21
Checkered blouse - thrifted
Knitted beanie - gstar
Boho bag - pimkie
Sneakers - unknown


GSTAR KNITTED BEANIE / H&M LEATHER PANTS / FOREVER21 BURGUNDY SHIRT / THRIFTED CHECKERED BLOUSE / UNKNOWN SNEAKERS / PIMKIE BAG

Natasja said...

Leuke outfit! Ik probeer mijn kleding zo veel mogelijk in de sale te kopen of via marktplaats. Helaas hebben de kringloopwinkels in de buurt écht geen leuke kleding

.