Outfit: Life begins at the end of your comfort zone


Hoe vaker ik weg ben vliegen, dagen doorbreng in allerlei europese steden, hoe meer ik mijn thuis waardeer. Ik woon sinds 4 maanden samen met mijn vriend in Utrecht, wat een fijne stad. We wonen in een prachtig oud pand midden in de stad met alles direct op loopafstand. Utrecht is echt prachtig, ik vind vooral de gracht erg mooi. Mijn laaste maand fulltime vliegen is inmiddels in volle gang, nog twee weken tot het begin van het nieuwe jaar maar ook tot mijn nieuwe contract percentage: 80 procent. Dat betekend meer tijd thuis en ook meer bloggen. Ik kijk er erg naar uit! Voor deze outfit shoot hebben we dan ook samen gekozen om weer eens bij de grachten te fotograferen. Ze zijn inmiddels enige tijd geleden gemaakt toen de bomen nog wat gele/oranje blaadjes hadden. Ik hoop dat we dit jaar kunnen schaatsen op de grachten, dat zou zo gaaf zijn!

English translation
The more often I'm out flying, walking around in european cities, the more I appreciate my actual home at home. 4 Months ago I moved in with my boyfriend in Utrecht, which is a great city! We live in an old house in the citycenter with everything in walking distance. Utrecht is super gorgeous, I especially love the canals. This is also my last month of flying on a fulltime contract, in two weeks, when 2015 will start, I'm going to fly 80 procent. This means more time at home and also more time for blogging. I'm really looking forward to it! For this outfit shoot we decided to go to the canal. We took the pictures a while ago, therefor the leaves are still there on the photos. I hope this year will be cold enough so we can go iceskating on the canals, that would be superb.

I'm wearing
Blazer - Thrifted
Top - Gina Tricot
Jeans - H&M
Shoes - H&M
Bag - Primark
Sneakers - Unknown


H&M JEANS / GINA TRICOT SHIRT / THRIFTED BLAZER / UNKNOWN SNEAKERS / PRIMARK BAG
(Retro) Sonja said...

Hele mooie foto's en outfit! Ik ben van de zomer een dagje in Utrecht geweest en de grachtjes daar zijn inderdaad supermooi! :)

.