Video: Thriftstore summer dresses 2014


Eindelijk weer een nieuw filmpje online! Ik heb een overzicht gemaakt van alle zomer jurkjes die ik bij de kringloop heb gekocht en daarmee een shoplog gemaakt. Op het einde heb ik wat outfits gecombineerd. Ik vind het erg leuk om filmpjes te maken maar deze is wel een beetje lang geworden, hopelijk vinden jullie hem toch leuk :) Laat me gerust weten wat je ervan vind en ook of jullie wel eens naar de kringloop gaan :)

English translation
Finally a new video online! I made an overview of all the summer dresses that I found and bought in the thriftstore recently and I made a nice little shoplog. At the end you can see various outfits made with the thrifted dresses. I do enjoy making videos but I'm still a newbie at it, so it is a bit long. I hope you like it anyway, but if you have some tips please do share them! And I'm also wondering if you guys go to the thriftstore?

Tineke said...

Dan ben ik wel benieuwd bij welke kringloop winkel jij shopt, zoiets vind je hier niet. Wat een prachtige jurkjes!
Liefs

Lien said...

Wooow wat een prachtige kleren heb jij gevonden :o.
Ik ga super graag naar kringloopwinkels of naar rommelmarkten, maar ik kom precies altijd kleren tegen die ontzettend muf rieken en voor oudere leeftijden dienen. Ik vind wel altijd geweldige vintage tassenii Maar deze kleedjes zijn echt hip en lijken nieuw..

Wat een prachtige styling. Misschien moet je in deze post ook ff alle outfits op een rijtje hieronder zetten met foto's. Leuk om inspiratie uit te halen.

Btw is dit in je nieuwe appartement met je vriend? Lijkt echt een mooie kamer.

xoxo

xcocolienx.blogspot.com

.