Outfit: Summer heat


Hoewel ik het liefst een rechtsomkeert maak terug richting Maleisië of zuid oost Azië in het algemeen moet ik toegeven dat deze temperaturen in Nederland toch ook wel heel erg heerlijk zijn. Helaas heb ik er nog niet echt van mogen genieten; zoals jullie misschien al weten werk ik als stewardess en mocht ik direct na mijn vakantie reserve staan. Op de eerste dag lieten ze me nog met rust, maar op de tweede dag ging mijn telefoon; overige 4 dagen gewoon werken.

En zo kon ik nog even wat inkopen doen in Nuremberg (fijne stad!) en ik moet over twee uurtjes weer richting schiphol om naar Hannover te vliegen. Kort stopje maar, morgen weer vroeg terug en dan weer naar mijn vriend toe. Soms best een beetje gek, we zijn op vakantie 23 dagen non stop samen geweest en nu slaap ik weer alleen en vlieg ik heel europa door. Achja, that's life.

English translation
While I love to make a right turn and fly back to Malaysia or south east Asia in general I must admit that these lovely temperatures in the Netherlands are not too bad at all. Unfortunately I didn't have any time to really enjoy it. As you might know I'm a flight attendant and just a day after I came back from holiday my reserve duty started. They called me out the second day and I have to work for the rest of the 4 days which were left.

So I went to Nuremberg and did some shopping at the DM (love Nuremberg!) and in two hours I'm going to the airport again for a short nightstop in Hannover. Tomorrow morning I'm going back and will directly go to my boyfriend. Sometimes it's a bit funny, we've been together for 23 days in a row, non stop, and now I'm all alone flying through europe. Oh well, that's life.


MANGO FLORAL SHORTS / H&M PEACHY CROPPED TOP / THRIFTED SANDALS
Unknown said...

Love your shorts! Really pretty!
Xx
Rhea
www.fuss.co.in

Yara said...

Je short is geweldig! Je hebt wel een te gekke baan, je kunt de hele wereld over vliegen en nog wat meekrijgen van al die landen en steden :-) Like!

(Retro) Sonja said...

Superleuke combi de trui en de short! Je sandaaltjes zien er heel leuk en comfy uit! :)

.