Getting fit: Starting to run


Hallo allemaal!

Dit is mijn eerste bericht waarbij ik ook in het Nederlands zal schrijven. Mijn aantal unieke bezoekers uit Nederland stijgt en daarom lijkt het me makkelijker en leuker voor jullie als ik eens wat meer in het Nederlands schrijf.

Zoals elk jaar had ik mezelf beloofd om -weer- te beginnen met sporten. Dit jaar wil ik me meer richten op het hardlopen aangezien ik dat overal kan doen, ook op de route. Samen met mijn vriend ben ik naar de Nike Factory Outlet in Amsterdam Osdorp geweest. Ik kreeg als verassing een paar super mooie sneakers en een speciale top voor het hardlopen. Zelf kocht ik nog een mooie thermo legging en toen waren de excuses op om niet te gaan rennen.

Maar op 1 januari was het weer niet super lekker en de rest van de week was ik aan het werk. Het was pas vorige week dat ik besloot om eindelijk te beginnen. Aangezien ik wel wat motivatie en hulp kan gebruiken heb ik deRennen met Evy app gedownload voor mijn iphone. Zojuist heb ik mijn eerste 3km gerend! Nouja rennen, het was een beetje wisselend want Evy vertelde me om de twee minuten om een minuutje te gaan wandelen. Ik merk wel dat mijn conditie slecht is, maar ik had het erger verwacht. Het eerste lesje van Evy was eigenlijk prima te doen. Hoe zit het bij jullie, rennen jullie ook?

English translation
As from now on, I'll start writing in Dutch as well. My unique visitors from the Netherlands are growing and I think it's easier and more fun for my dutch readers to read my blog in their own language.

Like every other year I promised myself to start working out -again-. This year I would like to focus on running since it's something I can do everywhere, even when I'm nightstopping for work. Together with my boyfriend I went to the Nike Factory outlet in Amsterdam. He got me a beautiful pair of sneakers and a special top for running. I bought myself beautiful black thermo tights and with all that pretty stuff I was out of excuses NOT to run.

But at the 1st of january the weather was not that good and I was really busy at work. It took me two weeks to get enough motivation to start running. And last week I finally started! I wore my Nike running gear and was ready to go! Since I can use a little bit of extra motivation and help I downloaded the app "running with evy" for my iphone. And I just came back from my first 3k! Well, it wasn't all running I must confess. Evy told me to walk every now and than as well. I do notice I'm not very fit, but I thought it was way worse. The first course from Evy was really do-able and I would love to run tomorrow again! Do you girls run?

Would you like to vote for my look on Stylight?
Everything from Nike
Rocío said...

Perfect running look!!
xx
www.rainofdew.com

Charlotte said...

Supergoed dat je gaat rennen, ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het faalt echt iedere keer:) En hele mooie renschoenen!
Liefs,
Charlotte

.