OUTFIT: Vintage blazer

fashionmoodboard vintage blazer
Ik ben net een week terug van vakantie en heb mijn zomerse jurkjes alweer verruild voor warme jeans, topjes en blazers. Damn girls, het is hier koud! Ik mis de warmte van Bali en hoop op zomerse temperaturen in Nederland. Gelukkig was het net aan warm genoeg om naar buiten te gaan zonder jasje maar wel met een blazer. Dit mooie gestreepte exemplaar vond ik enkele weken geleden in de kringloop voor vier euro, koopje! Hij past sowieso overal echt prima bij, zo ook met mijn 'ankle jeans' van Cheap Monday.

Wat vinden jullie trouwens van mijn zonnebril van Polette eyewear? Ik raakte geïnspireerd door blogster Polienne en besloot exact dezelfde bril, de Islamabad met daarin donkere glazen te bestellen en ik ben er zo blij mee! Hij draagt heel fijn, is uberhip en past bij iedere outfit.

Outfit
Blazer - Kringloop
Topje - Primark
Jeans - Cheap Monday
Schoenen - Zara
Ketting - Costes
Horloge - Daniel Wellington
Bril - Polette eyewear Islamabad frame

fashionmoodboard vintage blazer fashionmoodboard vintage blazer fashionmoodboard vintage blazer fashionmoodboard vintage blazer fashionmoodboard vintage blazer fashionmoodboard vintage blazer
Unknown said...

Love those shoes with the blazer!
Chichistashan.blogspot.in

.