OUTFIT: Blue hummel sneakers

fashionmoodboard hummel
Tijdens een van mijn vrije dagen besloten mijn vriend en ik de fiets te pakken en de stad uit te gaan. Wij hebben een favoriete plek dichtbij Utrecht: Amelisweerd. Het was weer een heel relaxed fiets tochtje waarbij we eerst langs fort rhijnauwen gingen.

Voor mijn outfit ging ik voor iets comfortabels én opvallends! Wat vinden jullie van mijn nieuwe Hummel x MTV reflex total sneakers? Ik besloot voor blauw te gaan en de rest van mijn outfit simpel te houden. Mochten jullie de sneakers ook willen kopen; ze zitten heerlijk en de maat valt normaal (ik draag maat 40, passen perfect!). Zijn jullie weleens in Amelisweerd geweest?

Outfit
Top - H&M pink label (kringloop)
Broek - Cheap Monday skinnyjeans
Ketting - House of Lou
Sneakers - Hummel x MTV Hummel x MTV reflex total fashionmoodboard hummel fashionmoodboard hummel fashionmoodboard hummel fashionmoodboard hummel fashionmoodboard hummel fashionmoodboard hummel H&M top / Cheap Monday skinnyjeans / House of Lou ketting / Hummel x MTV sneakers

Unknown said...

Ik vind je vest en ketting erg mooi!

Imke said...

Wat een prachtige foto's! Echt een heel leuke locatie!
XO IMKE // www.pastellics.com

MELODY JACOB said...

beautiful
new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/shoes-you-need-this-summer.html

Unknown said...

Wat een gave sneakers!

.