SHOPLOG: Kringloop

fashionmoodboard kringloop shoplog
Eindelijk weer eens een kringloop shoplog online! Zoals de meesten van jullie al wel weten ben ik groot fan van de kringloop. In het verleden heb ik al een paar keer filmpje opgenomen, een zogenaamde "shoplog". Dit keer doe ik het weer ouderwets met een photodiary van mijn nieuwste aankoopjes. En wat een mazzel had ik weer afgelopen maand; ik heb er weer pareltjes uitgepikt! En dat allemaal voor héél weinig geld. Designer items, vintage jurkjes en mooie tasjes. You name it, I found it. Al deze items zijn uit mijn twee favoriete kringloop winkels in Zaandam gekocht; Noppes en Het Goed. Vooral bij de laatste vind ik echt de mooiste dingen. Ik ben benieuwd of jullie weleens winkelen in de kringloop en welke winkel bij favoriet is. Kijken jullie mee naar mijn shoplog?

Items uit de foto hierboven
Tas - Onbekend merk € 6,00
Jurkje - Vintage € 3,00
Hoedje - Primark (nieuw) € 4,00

fashionmoodboard kringloop shoplog
Wat een onwijs schattige jurkjes, toch? Ik was vooral blij met het linker jurkje van Asos. Beiden zijn precies in mijn maat, wat eigenlijk ook wel een soort van bijzonder is bij de kringloop. Ik heb ze beide nog niet gedragen maar kan niet wachten. Het rechter jurkje van primark is wat makkelijker te combineren. Hoe zouden jullie deze jurkjes stylen?

fashionmoodboard kringloop shoplog
Ik vond de perfecte zomershorts in deze vintage levi's 501. En opnieuw was ik zo blij dat hij perfect past! Het topje staat er super leuk bij en vond ik vorige week, hij is van Primark en mouwloos. Iets te groot maar met een hemdje eronder prima te dragen. De schoenen waren nog helemaal nieuw dus die kon ik echt niet laten liggen. Passen ook goed onder een mooie skinnyjeans of jurkje.

fashionmoodboard kringloop shoplog
Stiekem zoek ik altijd specifiek naar merk items, ook vanwege de hoge kwaliteit. Dit tuniekje/jurkje van Noa Noa is echt prachtig, ik vind vooral de kleur te gek! Dit is mijn eerste item van Noa Noa en ik heb al wat fijne outfitjes in gedachten. Het rechter jurkje is van Warehouse en perfect voor de zomer én de winter.

fashionmoodboard kringloop shoplog
Het kanten topje van Primark past perfect bij de linnen vintage shorts. Het zacht blauwe kleurtje past perfect bij het witte topje en de zilverkleurige lederen sandaaltjes welke van de bijenkorf zijn. Heerlijke zomerse combi!

fashionmoodboard kringloop shoplog
De zachtgroene skinny vond ik toevallig vorige week bij Het Goed voor een mooi prijsje. Hij past me echt perfect. Het witte topje van de bijenkorf met kanten details past er heel goed bij. Het vintage tasje valt lekker op en vond ik mooi bij de outfit passen. Daarnaast is hij perfect voor festivals. Wat vinden jullie van deze combi?

fashionmoodboard kringloop shoplog
Ik was zó blij toen ik tegen dit topje van Karl Lagerfeld voor H&M aanliep. Ik heb zelf van alle designer collecties van h&m slechts twee items van Isabel Marant weten te bemachtigen. De collectie van Karl Lagerfeld vond ik ook super maar helaas had ik er op dat moment geen geld voor. Dit topje is super schattig en overal bij de stijlen. Het gebloemde shortje is vintage en van een heerlijk materiaal gemaakt. De brogues zijn van Zara en waren nog nieuw, die moesten echt mee naar huis!

fashionmoodboard kringloop shoplog
Als ik in de kringloop rondloop probeer ik ook vaak daar al outfits te maken. Zo vond ik dit rokje van H&M divided in zachte kleurtjes en daarbij moest natuurlijk een topje. Deze blouse van Hema past er dan ook perfect bij (ik wist niet eens dat hema zulke mooie items verkocht!). Het kettinkje komt ook van de kringloop en ik vond het hoedje er mooi bijpassen. Vlecht in mijn haar en klaar om te gaan. Wat vinden jullie ervan?

Esmée Sophie said...

Wauw wat een geweldige items heb je gescoord! Ik ben echt verliefd op die bovenste outfit (dat jurkje met dat hoedje) en die Levi's short. Ik kom zelf niet zo heel vaak in kringloopwinkels, maar zo nu en dan ga ik eens in de buurt langs of in Amsterdam x

Unknown said...

Vow! U found some great stuff!
Chichistashan.blogspot.in

Unknown said...

Die levi's! Wat vind je veel mooie dingen zeg, waarom vind ik die nou niet? Erg leuk allemaal :)

Unknown said...

The pink dress from the second photo is so pretty! Love it :)
Messy Hair, Don't Care

Kim said...

Ooh wat een geweldige items! Ik was laatst voor het eerst bij een kringloopwinkel (in Amsterdam) en vond dat 3x niks! Zaandam is lekker dichtbij, misschien dat ik het daar eens probeer :)

Unknown said...

nice items!

www.bstylevoyage.blogspot.com

Hanne said...

Wow super veel gave dingen! Echt leuk, ik slaag eigenlijk ook altijd wel bij de kringloop, maar zoveel leuke dingen ben ik nog nooit tegengekomen. Tja je moet soms ook gewoon wat geluk hebben...

.