OUTFIT: Zara blouse en cutout boots

fashionmoodboard zara blouse cutout boots
Mijn vriend en ik waren onlangs 6 dagen samen vrij, wat best een wonder is aangezien wij beiden in de luchtvaart werken (ik ben stewardess en mijn vriend is piloot). We waren dan ook heel erg blij om zoveel dagen samen vrij te zijn en dus besloten wij er weer op uit te trekken. Dit keer naar kasteel groeneveld in Baarn waar wij al eerder foto's hadden gemaakt. Het is echt een prachtige locatie! Helaas zat het weer niet super mee en was het redelijk fris (16 graden) en bewolkt die dag. Vandaar ook de lente-achtige outfit met lange broek en een blouse/jasje van de Zara. Zoals altijd heb ik weer items aan uit de kringloop, deze keer mijn broek en mijn topje. Ben met beide erg blij! Ook de tas is zwaar favoriet van mij, ik kreeg hem tijdens het Ecco get winterproof bloggers event vorig jaar. Hij is echt prachtig! Wat vinden jullie van deze outfit?>

Outfit
Blouse - Zara
Topje - Vero Moda (kringloop)
Broek - H&M (kringloop)
Cutout boots - H&M
Tas - Ecco
Ketting - Boohoo

fashionmoodboard zara blouse cutout boots fashionmoodboard zara blouse cutout boots fashionmoodboard zara blouse cutout boots fashionmoodboard zara blouse cutout boots fashionmoodboard zara blouse cutout boots fashionmoodboard zara blouse cutout boots fashionmoodboard zara blouse cutout boots

Zara blouse / Kringloop broek / Kringloop topje / H&M cutout boots / Ecco tas / Boohoo ketting

Sandra said...

Gave outfit! Ik vind de kleuren ook heel leuk bij elkaar staan. :)

Unknown said...

Ik ben verliefd op je schoenen! Wauw, ze zijn echt prachtig. En die blouse, erg mooie outfit :)

Joanne said...

Wat een leuke tas! Die kleur is zo mooi!

Unknown said...

great outtfit!

www.bstylevoyage.blogspot.com

Beauty Follower said...

Fantastic tartan jacket!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

.