OUTFIT: Groen meisje

fashionmoodboard groen meisje
Normaal gesproken ben ik er niet zo van, om een kleur in een hele outfit door te voeren (alleen voor zwart of wit maak ik graag een uitzondering). Deze outfit daarentegen is wel heel erg groen, maar ik vind hem zelf erg leuk. De kimono vond ik enkele weken geleden bij de primark in Middlesborough in de sale voor 5 euro. Geen idee hoe ik hem kon combineren, maar uiteindelijk kwam ik dus op deze outfit uit. Wat vinden jullie van deze outfit?

Outfit
Top - Kringloop
Broek - Primark
Kimono - Primark
Heels - Primark
Hoed - H&M
Zonnebril - Polette eyewear>

fashionmoodboard groen meisje fashionmoodboard groen meisje fashionmoodboard groen meisje fashionmoodboard groen meisje fashionmoodboard groen meisje fashionmoodboard groen meisje
Primark jeans / Primark kimono / kringloop top / primark heels / h&m flappy hoed / pollete eyewear zonnebril

Unknown said...

Love this look! The colors are perfectly combined :)
Messy Hair, Don't Care

Esmée Sophie said...

Ik hou vaak ook niet zo van outfits in één kleur, maar op deze manier vind ik het heel leuk gecombineerd! x

.