OUTFIT: Bloemen meisje

fashionmoodboard bloemen meisje
Hoewel ik toch vaak neig naar zwart en wit ben ik stiekem toch ook wel heel erg gek op kleur. Deze broek van Mango heb ik al supervaak gedragen (zie een outfit hier, hier en hier) en hij blijft favoriet. Hoewel ik hem al ruim twee jaar geleden heb gekocht vind ik persoonlijk nog steeds dat hij nog wel 'kan'. Zeker in combinatie met onze gemeenschappelijke binnentuin die een maand geleden nog volop in bloei stond. We wonen midden in het centrum van Utrecht en zo'n tuin is echte luxe. Het topje van Primark is ook absoluut favoriet, vooral het schulpen randje aan de onderkant is uber schattig. Wat vinden jullie?

Outfit
Bloemen broek - Mango
Roze top - Primark
Blazer - Primark
Schoenen - H&M

fashionmoodboard bloemen meisje fashionmoodboard bloemen meisje fashionmoodboard bloemen meisje fashionmoodboard bloemen meisje fashionmoodboard bloemen meisje fashionmoodboard bloemen meisje fashionmoodboard bloemen meisje
Mango bloemen broek / Primark top / Primark blazer / H&M schoentjes

Jenny said...

Beautiful outfit lovely!! Love the pinks and florals together you look incredible xx

www.krystelcouture.com

Beauty Follower said...

Wonderful magenta top!

http://beautyfollower.blogspot.gr

MELODY JACOB said...

beautiful location and pants
new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/prom-inspired-makeup.html

Bettie said...

Wat een super leuke outfit en het staat je echt super leuk!

Dina said...

Wat een geweldige broek!

.