OUTFIT: Primark playsuit

primark playsuit fashionmoodboard shalane
Een van mijn meest favoriete playsuits draag ik hier, namelijk een gevonden op de ijhallen in Amsterdam. Tweedehands, slechts 3 euro en nog in een perfecte staat! Ik heb hem gedurende de winter al eens gedragen in combinatie met een trui, die outfit zie je hier terug. Ook in het warme Zuid Afrika kwam deze playsuit al eens van pas. En tijdens de warmste dag in Nederland droeg ik hem gewoon, zonder veel extra's. Ik vind playsuits altijd echt fantastisch, zeker omdat je er gewoon lekker mee kan fietsen! Dragen jullie vaak playsuits?

xoxo
Shalane

Outfit
Playsuit - Tweedehands Primark
Sandaaltjes - Kringloop
Zonnebril - Polette

primark playsuit fashionmoodboard shalane primark playsuit fashionmoodboard shalane primark playsuit fashionmoodboard shalane primark playsuit fashionmoodboard shalane primark playsuit fashionmoodboard shalane primark playsuit fashionmoodboard shalane primark playsuit fashionmoodboard shalane primark playsuit fashionmoodboard shalane

Primark playsuit / Kringloop sandaaltjes

Unknown said...

so pretty!

www.bstylevoyage.blogspot.com

Unknown said...

Pretty print!
Chichistashan.blogspot.in

The chic and cheap said...

Looking amazing!!!


Don't forget to check and follow: The Chic and Cheap Blog ,
The Chic and Cheap Blog on Facebook
The Chic and Cheap Blog on Instagram
and on Bloglovin

Jacqueline Schoots said...

Heel leuk je playsuit! En helemaal voor dat spotprijsje!

Merel said...

Wat een prachtige outfit en je ziet er echt goed uit!

Lauryn said...

Super mooie foto's. En wauw wat is die playsuit leuk zeg :)!

Saskia said...

Ahh wat een leuke !! Je sandaaltjes vind ik ook erg tof, goede vondst! :) Ik draag zelf overigens weinig playsuits.. Ik heb er wel een paar, maar die draag ik (bijna) nooit meer omdat ik de broekjes ervan nu te kort vind, haha :-P

♥♥♥ Saskia

.