OUTFIT: Boyfriend jeans

fashionmoodboard outfit boyfriend jeans
Ik was al een tijd op zoek naar de perfecte boyfriend jeans en vond deze laatst bij forever21. Hoewel ik vind dat ze daar écht hele leuke items verkopen, kan ik bijna nooit slagen. Tot een paar weken geleden, toen vond ik deze jeans voor 23 euro en het topje was in de sale. Samen best een leuke combinatie; een ripped boyfriend jeans met een chique top. Ik draag daarnaast ook mijn favoriete (en enige) ketting van Swarovski, welke ik van mijn vriend heb gekregen. Ook heb ik mijn ringen om die ik in Bali heb gekocht. De locatie van de shoot was in het Griftpark in Utrecht. Er waren zoveel prachtige bloemen wat ik te gek vond als achtergrond voor de foto's. Wat vinden jullie van deze outfit?

Outfit
Boyfriend jeans - Forever21
Top - Forever21
Sandaaltjes - Primark
Ringen - Bali
Ketting - Swarovski



Forever21 jeans / Forever21 top / Primark sandaaltjes / Bali ringen / Swarovski ketting

Natascha - Pixel Purrfect said...

Superleuke jeans! Staat je erg goed :-)

Glamview said...

Een hele leuke outfit :)

Mylou said...

Erg leuke combi!

Cherry - Kickstartyourhealth.nl said...

Super leuke outfit! Ik vind een boyfriend jeans nog altijd een beetje eng, maar altijd zo leuk bij anderen mensen. Moet het misschien toch eens gaan proberen hihi

.