OUTFIT: Nike roshe run

nike roshe run outfit Al tijden stonden ze op mijn verlanglijstje: de nike roshe run in zwart met wit. Na lang twijfelen (want; niet goedkoop) en dubben besloot ik ze dan toch uiteindelijk te bestellen bij Def Shop en ik ben er zó blij mee! Ze zijn ultralicht, dragen heerlijk en zijn op zoveel manieren te combineren! Voor de eerste outfit met de roshe runs besloot ik dan ook voor een midi rok te gaan die ik op ebay had gekocht. Gecombineerd met het leren jasje en grijze shirt met pailletten vond ik het een leuke maar ook stoere outfit. Hoewel de roshe runs er in vele kleuren en prints zijn besloot ik voor het simpele zwart/wit te gaan. Ik vind ze de ultieme toevoeging aan mijn collectie sneakers en kan niet wachten om ze met andere outfits te combineren. Hebben jullie ook roshe runs?

Outfit
Top - H&M
Midi skirt - Ebay
Schoenen - Nike roshe run
Leren jasje - Hema
Zonnebril - Polette eyewear "islamabad"

nike roshe run outfit nike roshe run outfit nike roshe run outfit nike roshe run outfit nike roshe run outfit nike roshe run outfit nike roshe run outfit
Ebay rok / H&M trui / Hema leren jasje / Nike roshe run sneakers

Jolien said...

Hele mooie outfit! Ik vind je rok echt tof!

Jouvence said...

erg leuke outfit xx

Unknown said...

Oh wauw, ik vind je schoenen en je leren jasje erg gaaf! Ik had nooit gedacht, dat de Hema leren jasjes verkocht. Goed om te weten :) Liefs

Kirsty said...

Toffe outfit! Staat je goed :)

Cynthia said...

Leuke outfit! Leuk is eBay he, haha

Lisa Walen said...

Wat een mooi outfit en ik vind je blog echt heek tof!

.