OUTFIT: Kringloop blazer

fashionmoodboard kringloop blazer
Zoals jullie weten ben ik gek op de kringloop en ik ga er dan ook wekelijks naartoe. Onlangs vond ik dan ook dit jasje, oospronkelijk van de h&m voor slechts 5 euro. Het jasje is wel echt een statement piece op zichzelf is besloot ik de rest rustig te houden. Ik draag een mooie zwarte skinny van Cheap Monday (mijn favoriet) en een top van Zara. Gympjes van H&M eronder en klaar om te gaan. Daarnaast ben ik ook echt verliefd op mijn zonnebril van Polette, ik draag ze ook al in een andere outfit. De zonnebril is zo fijn en past perfect bij de vorm van mijn gezicht!

Outfit
Top - Zara
Jeans - Cheap Monday
Sneakers - H&M
Blazer - Kringloop
Tas - Primark
Zonnebril - Polette eyewear, islamabad frame

fashionmoodboard kringloop blazer fashionmoodboard kringloop blazer fashionmoodboard kringloop blazer fashionmoodboard kringloop blazer fashionmoodboard kringloop blazer fashionmoodboard kringloop blazer
Kringloop blazer / kringloop top / cheap monday skinnyjeans / h&m sneakers / primark tas

Unknown said...

Wauw! Wat een ontzettend mooie blazer!

Imke said...

Ohh wat een geweldige vondst zeg, dat jasje! Heel leuk!
XO IMKE | Pastellics

Esmée Sophie said...

Leuke outfit! Ik vind dat je die blazer heel mooi hebt gecombineerd en ik hou echt van outfits met witte schoenen <3

Floor said...

Wat een leuke outfit! Staat je erg leuk :D

Beauty Follower said...

wonderful jacket, dearest!

http://beautyfollower.blogspot.gr

Irena D world said...

In love with your jacket


Kisses
Irena
New post is on >>>> http://www.irenadworld.com <<<<

.