OUTFIT: Bohemian top van Lofty Manner

fashionmoodboard outfit loftymanner
Vorige week was het dan eindelijk warm genoeg om een kort broekje aan te trekken. Ik word altijd zo vrolijk van warm weer, het maakt me oprecht gelukkig. En na mijn vakantie op Bali was het best weer even wennen aan de kou. Dit lijkt er in ieder geval al wat meer op :). Mijn shorts zijn van levi's en ik heb ze een paar jaar geleden bij de kringloop gevonden. Het mooie topje dat ik draag is van lofty manner en ik ben er echt gek op. Het draagt heerlijk zo in de zomer en is dan ook lekker luchtig. Mijn sandaaltjes vond ik laatst ook in de kringloop, nieuw, van supertrash. Het prijskaartje zat er nog op (a 80 euro) en ik betaalde er 4 euro voor.
Outfit
Top - Lofty Manner
Jeans - Levi's 501 vintage
Sandaaltjes - Supertrash (kringloop)
Hoedje - Newyorker

fashionmoodboard outfit loftymanner fashionmoodboard outfit loftymanner fashionmoodboard outfit loftymanner fashionmoodboard outfit loftymanner fashionmoodboard outfit loftymanner fashionmoodboard outfit loftymanner fashionmoodboard outfit loftymanner fashionmoodboard outfit loftymanner
Lofty manner top / Vintage levi's 501 shorts / Supertrash sandaaltjes / Newyorker hoedje

Joanne said...

Leuke zomerse foto's!

Unknown said...

You look so lovely!


www.thestylebunny.com

.