INSTAGRAM: Week 23

instagram flyingfashionblogger
Ik loop al weken achter, maar heb dan toch besloten dat het tijd is voor een instagram update. Voor degene die mij nog niet volgen; ik ben op instagram ietsje actiever dan op mijn blog. Ik post bijna elke dag wel een foto en neem jullie mee op de reisjes die ik maak als stewardess. Mijn instagram is @flyingfashionblogger.

Deze en een gedeelte van vorige week bestond voornamelijk uit genieten en een hele boel vliegen. Op mijn vrije dagen maakte ik lekkere ontbijtjes, ging ik met mijn vriend naar Trek festival in Utrecht en fietsen we in Amelisweerd. Ik kreeg wat leuke pakketjes binnen en laat wat aankoopjes uit Bali zien. Kijken jullie mee?

fashionmoodboard bananenpannenkoek

In Bali ontdekten wij als ontbijt bananenpannenkoekjes. Heerlijk, echt genieten! Daaorm besloten wij om dit thuis na te maken. Het was natuurlijk best simpel en ultragoedkoop. Al met al een super lekker ontbijtje (vergeet de honing of nutella niet!).

fashionmoodboard stewardess vliegen
Dankzij mijn werk als stewardess heb ik het kantoor met het allermooiste uitzicht, al zeg ik het zelf. Het is altijd genieten en zodra er een paar rijen vrij zijn kijk ik dan ook graag even naar buiten. Dit was ergens boven de noordzee richting Engeland. Prachtig!

fashionmoodboard linda reebok squatchallenge
Op mijn instagram deed ik mee aan de 'squat challenge' van het magazine 'Linda meiden' wat ik altijd lees. Ik won! Daarom kreeg ik dit superfijne pakketje thuis gestuurd met een broek, top en schoenen van Reebok. Ik ben echt helemaal verliefd en het zit nu in mijn koffer om er op de route eens flink mee te gaan sporten (thuis ben ik niet lid van een gym). Mijn dekbed met ananasjes is van de Primark.

flyingfashionblogger stewardess
Voor mij gaat er niks boven een zonsopkomst. In Trondheim (Noorwegen) nam ik deze foto waar wij vroeg vertrokken (zo rond 6 uur). Trondheim is echt mijn favoriete bestemming en er gaat niks boven de prachtige natuur. Ook de luchthaven is superfijn; klein en modern.

fashionmoodboard interior
Aangezien ons huis te koop staat moesten we behoorlijk opruimen. Ik had geen plaats meer voor deze mooie KLM huisjes die je krijgt als je in de business class reist. Daarom besloot ik ze op mijn DIY plankje te zetten in onze slaapkamer. Geeft een heel leuk effect al zeg ik het zelf.

fashionmoodboard bali silver
Deze ringetjes kocht ik in Bali vlakbij Ubud. Bali en dan vooral Mas Village staat bekend om zijn zilver en ik kon me dan ook niet inhouden. Ik betaalde zo'n 50 euro voor deze twee ringetjes.

fashionmoodboard trek festival utrecht
In Utrecht werd van 22 tot en met 25 mei het food truck festival TREK georganiseerd. Wij gingen op zondag en hadden onwijze mazzel met het weer; het was stralend blauw! Het was er helaas wel erg druk maar ondanks dat genoten we er zeker van.

fashionmoodboard trek festival utrecht
Dit was de outfit die ik droeg naar Trek Festival. Het werd gehouden in het griftpark, wat op loopafstand van ons huis is. Ik vind het altijd fijn om te kunnen wandelen/fietsen naar festivals, super makkelijk! Ik draag een tasje van Lola Nomada en mijn shorts komen van de Zara. Ik ben vooral verliefd op mijn zonnebril van Polette eyewear.

fashionmoodboard amelisweerd
Gister stapten we op onze fietsen en gingen we naar Amelisweerd, een natuurpark dicht bij Utrecht. We kwamen dit prachtige landhuis tegen en alle bloemen stonden volop in bloei. Genieten!

Unknown said...

Wat een leuk overzicht :). En Bali lijkt me zo mooi, is echt mijn droombestemming! Leuk dat je die outfit hebt gewonnen, van harte ^^.

.