Inspiration and giveaway: Beadies


I'm sorry for my english readers, this giveaway is for my dutch readers only! However, when you're in Amsterdam or Utrecht, don't forget to visit the beads and jewellery store Beadies. It's jewellery heaven, also for the DIY queens amoung us. Eventhough this will be a dutch post, I hope you enjoy the photos of the beautiful store.

Degene die mijn blog al wat langer volgen weten waarschijnlijk dat ik behoorlijk gek ben op het zelf maken van sieraden. Ik doe het echt al ontzettend lang, sinds de basisschool eigenlijk, waar ik ook mijn zelfgemaakte kunstwerkjes weer doorverkocht. De laatste drie jaar pak ik het iets professioneler aan; ik koop al mijn materiaal bij beadies in Amsterdam of in Utrecht, dé kralen en sieraden winkel voor DIY queens. Ze hebben zulke mooie spullen, ik spendeer altijd wel een uur in de winkel om de mooiste items uit te zoeken. Overigens verkopen ze niet alleen equipment maar ook prachtige sieraden. En de winkel, dat is gewoon een droom: zo gaaf ingericht!

In samenwerking met Beadies Utrecht heb ik een superleuke winactie op instagram @flyingfashionblogger. Ik heb een sieraden set samengesteld van 5 mooie armbandjes, perfect voor jouw ibiza/boho look aankomende lente. Ik combineer ze met al mijn outfits, los of gewoon allemaal tegelijk. En het mooie is: ik mag deze set armbanden aan 1 van jullie weggeven! Samen hebben ze een waarde van € 73,-

Wat moet je doen?
- Volg @beadies op instagram (klik hier)
- Volg mij @flyingfashionblogger op instagram (klik hier)
- Regram de foto die hieronder staat op JOUW instagram en tag @beadies en @flyingfashionblogger erin!





De supergave set die je kan winnen!

.