INTERIEUR: Our Christmas home in Utrecht


Welkom in ons Utrechtse huis in kerstsfeer! Vorig jaar, toen mijn vriend en ik nog niet officieel samenwoonden, deed ik al een poging om een kerstboom het huis binnen te brengen. Resultaat: de miniboom stond. Maar dit jaar moest het groter, beter en nog meer in kerstsfeer want ik houd van deze tijd van het jaar! Ik had zelf nog een budget nepboom van de Hema van enkele jaren geleden (was ooit 15 euro). In de loop der jaren heb ik een hoop mooie ornamenten verzameld welke ik vooral ná kerst heb gekocht (want; goedkoop). De ballen en versiersels komen bij de action, loods5 en andere interieurzaken en tuincentra's vandaan. Kijk snel mee naar ons kersthuis!

English translation
Welcome in our cute home in the citycenter of Utrecht, completely turned into a christmas house. Last year, when the boy and I weren't living together yet, I made an attempt to bring in a christmas tree. Result: it was teenie tiny, but it was there! The minitree! But this year it had to be bigger, better and even more in a christmas vibe than the year before. A few years ago I bought a budget christmas tree at Hema (15 euro). And within a couple of years I got a nice collection of christmas ornaments from basically everywhere; luxury design stores and budget stores such as action. Anyway, no more chitchat but picture time! Hope you enjoy our christmashome!

And ofcourse I would like to wish you all a very merry christmas!
Toch kon ik geen afscheid nemen van de miniboom; die heeft nu een mooi plekje gekregen in onze slaapkamer. De andere versieringen komen van de action en van de loods 5. De kaartjes aan de muur vond ik bij de noorse winkel Sostrone Grene (in Trondheim) en het wasitape is van de Hema.

I couldn't resist to put the minitree away, so it got a nice place in our bedroom. The other ornaments are from Action and Loods5. The christmas cards on our wall are from the norwegian store Sostrone Grene (in Trondheim) and the wasitape is from Hema.


Het bovenste kerststukje maakte ik zelf. De krans vond ik in de kringloop voor 75 cent en de rest haalde ik bij de Action. Daaronder zien jullie ons fotorek in de slaapkamer welke van de Ikea is. Daarop staan lijstjes van Ikea en loods 5 met kaartjes uit eveneens loods 5 en sostrone grene.

I made the top christmas decoration myself. I found the white basis at the thriftstore for 75 cents. The rest of the decoration is from Action. The photos in our bedroom are from sostrone grene and loods5.


Hoe vinden jullie het rendier kussen van Primark? Geweldig toch? Het andere kussen komt van de hema. De rest van de decoratie is van Action.

What do you think of the deer pillow from Primark? Isn't it amazing? The other pillow is from Hema. The rest of the decoration is from Action.

Svenja said...

Het ziet er onwijs mooi en knus uit! Alvast hele fijne kerstdagen gewenst <3

Unknown said...

Ziet er heel leuk en gezellig uit!

Unknown said...

Ziet er gezellig uit!

Carola said...

Wauw, wat ziet je interieur er mooi en gezellig uit!

.