OUTFIT: Zachte kleuren

fashionmoodboard outfit zachte kleuren
Jullie konden hem laatst al zien in mijn kringloop shoplog; de gebloemde tas. Ik was er zo blij mee dat ik dan ook besloot om een outfit eromheen te bouwen. Al snel vond ik deze lichte trui van Zara in mijn kast en besloot daarbij een shortje van de kringloop te dragen, et voila: de outfit was bijna af. De schattige sandaaltjes zijn van de Primark en de armband vond ik laatst bij Big Bazar, super goedkoop! Ik ben zo blij dat het eindelijk een beetje zomer begint te worden in Nederland. Gelukkig zijn mijn benen nog steeds een beetje bruin dankzij mijn vakantie in Bali.

Outfit
Trui - Zara
Shorts - H&M (kringloop)
Sandaaltjes - Primark
Tas - Kringloop
Ketting - Costes
Armband - Big Bazar



Zara trui / H&M shorts / Primark sandaaltjes / Kringloop tas / Costes ketting / Big Bazar armbanden

Unknown said...

Wat een leuke outfit! Vooral de ketting vind ik erg tof :)

Imke said...

Heel mooie, romantische look! Staat je goed!
XO IMKE | Pastellics

ChocolateFashionCoffee said...

such a cute outfit! lovely colors :)



Saci
ChocolateFashionCoffee
ChocolateFashionCoffee Facebook Page

MELODY JACOB said...

so cute
new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/

Glamview said...

Een hele leuke outfit <3

.